Gyakran ismételt kérdések

Mik a rendelési határidők és mikor kaphatom meg a csomagom?

  • Budapest és környéke Házhozszállításhoz szerda éjfélig tudod leadni a rendelésed, amit adott hét péntekén szállítunk ki.
  • Pécs Személyes pénteki átvételnek is szerda éjfél az előrendelési határideje.
  • Futárszolgálatos szállítás esetén a megrendelést követő 1-2 munkanapon belül feladjuk a csomagodat, ami várhatóan másnap megérkezik hozzád.
  • További részleteket itt olvashatsz: Rendelési kisokos

Mikor kapok visszaigazolást a Házhozszállítás érkezéséről?

  • Budapest és környéke esetén az adott hét csütörtöki napján küldünk visszaigazolást a kiszállítás 1 órás időablakát megjelölve
  • Amennyiben lenne kérésed, hogy mikor érkezzünk a rendeléseddel adott napon belül, azt még a rendelés leadásakor a Megjegyzés rovatban jelezd számunkra. A csütörtöki visszaigazolás után már nem áll módunkban változtatni a kiszállítási idősávon, mivel az a többi megrendelő szállítási idejét veszélyeztethetné, így kiszállítási idővel kapcsolatos kéréseket az adott városra vonatkozó rendelési határidőig tudunk befogadni. A kéréseket igyekszünk a lehetőségekhez mérten teljesíteni, de nem tudjuk garantálni, hogy minden esetben figyelembe tudjuk venni a szállítási menetrend tervezésekor.
  • További részleteket itt olvashatsz: Rendelési kisokos

Lehet-e bankkártyával fizetni?

  • Igen, lehet, a Simplepay rendszerét használjuk, így bármely bank/hitelkártyáddal könnyen és gyorsan tudsz fizetni a rendelés leadása után automatikusan. A rendelés megerősítése után az oldal automatikusan átirányít a fizetési felületre, ahol biztonságosan tudsz fizetni.
  • Amennyiben nem sikerült a fizetés, a Simplepay visszairányít a webshop felületére, itt ki tudod választani, hogy még egyszer megpróbálnád bankkártyásan fizetni, vagy tudsz választani más fizetési módot (például átutalásos fizetést).

Nem találom a NaTuri Házhozszállítás vagy valamely másik szállítási módot....

  • A NaTuri Házhozszállítás, a Személyes átvétel és a Futárszolgálat opcióknak két feltétele is van, a szállítási opciók a kosár tartalmától függően változnak. Ha nem találsz egy szállítási módot, ellenőrizd az alábbi két feltételt:
    • Elérted-e a minimum rendelési határt?
    • Van-e a kosaradban hűtést igénylő termék, vagy élő édesség/torta. Élő édességeket és tortákat például nem lehet GLS és MPL szállítási módokkal rendelni.
  • További részleteket itt olvashatsz: Rendelési kisokos

Szeretnék Fermentált zöldséget, Élő édességet rendelni, de nem Pécsett, vagy Budapesten élek. Mi a teendő?

  • Havonta egy alkalommal hűtős szállító autónkkal több Nyugat- és Közép-Magarországi régióban található városba közvetlen szállítást tudunk vállalni, ehhez csak válaszd ki a Házhozszállítás - Vidék szállítási módot. Az adott hónapban esedékes szállítási napokat és rendelési határidőket mindig hónap elején véglegesítjük és kommunikáljuk.
  • Fermentált zöldségeinket már tudjuk GLS szállítással is feladni neked, egy hűtött csomagolásnak köszönhetően. Az extra hőtartó dobozon belül egy speciális jégzselé segít hidegen tartani a csomagot annak megérkezéséig. Az élő édességek viszont nem érhetőek el ilyen módon a sérülékenységük miatt.
  • Egyre több vidéki bolti partnerünknél elérhetőek a ezek a termékeink is, így bár mi sok városba nem szállítunk közvetlen, a termékeink sok városban már elérhetőek bolti partnereinken keresztül. Az aktuális listát az elérhető termékkategóriákkal itt találod: Hol Kaphatók?

Külföldön élek, vásárolhatok tőletek, tudok más országba szállítást kérni?

  • Igen, tudunk Magyarország területén kívülre is szállítani. Legtöbb Európai Uniós ország már közvetlen elérhető a webshop rendszerében is, ha olyan országba rendelnél, amit nem találsz a listában, lépj velünk kapcsolatba és egyeztetünk a lehetőségekről. Természetesen itt is él a futárszolgálatos termékekre vonatkozó szabály, hogy csak az aszalt termékeket tudjuk eljuttatni hozzád.